منم بهت تفریک ویگولنز عزیزم
منم بهت تفریک ویگولنز عزیزم
Motherboard :Asus P5Q ,Ram : OCZ 2GB 800 ,Cpu :P DualCore 6500, Hdd :HITACHI 1500GB Sata , Graphic : Geforce9500 GT , DVD WR : Suzuki 22x , Chipset : P45,Modem : Asus AM602 ,Band Width:512 Kb
sAsAn.K (04-08-08)
SSA Super V.I.P
از شما دوست عزیز هم متشکر ، موفق باشید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a_k برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks